Ladataan
Uutiset Elämänmeno Urheilu Puheenvuoro Koronavirus Näköislehti Live

Korona tiivistää Kokemäen pop up -tapahtuman kolmepäiväiseksi

Kokemäen yrittäjäyhdistys ja kaupunki järjestävät jälleen tänä vuonna pop up -tapahtuman. Tapahtuma on kolmas. Tämän vuoden tapahtuman teemana ovat muoti, kauneus, terveys ja hyvinvointi. – Poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta tapahtumalle on kysyntää. Teeman avulla haluamme muistuttaa myös oman hyvinvoinnin tärkeydestä, yrittäjien puheenjohtaja Tomi Suovanen kertoo yrittäjien lähettämässä tiedotteessa. Tapahtuma järjestetään liikekeskuksen alueella 27.–29. marraskuuta. Tapahtuma kestää perjantaista sunnuntaihin, kun viime vuonna se oli kahdeksan päivän mittainen ja sitä ennen vielä kaksi päivää pitempi. Tapahtuma alkaa tuttuun tapaan joulunavauksella. Uutta tänä vuonna on myös se, että myynti- tai esittelypaikan varaajilta peritään maksu, kun aiemmin tapahtumaan osallistuminen on ollut ilmaista. Kokemäen yrittäjät maksavat paikastaan 50 euroa ja muut 60 euroa. Prizztech Oy:n yrityskehittäjä ja Kokemäen kuntayhteyshenkilö Tero Patoranta kertoo, että osallistumismaksuilla pyritään ainakin osittain kattamaan kustannuksia, sillä ohjelman rakentaminen ei ole ilmaista. Patoranta kertoo ohjelman suunnittelun olevan parhaillaan käynnissä. Hän lupaa, että jotain mukavaa on taas luvassa. – Me pyrimme tämän koronan keskelläkin tekemään jotain sellaista, mikä saisi ihmiset miettimään sitä omaa hyvinvointiaan. Kun eletään tässä koronasynkkyydessä, pitää muistaa myös se oman hyvinvoinnin tärkeys, Patoranta sanoo. Tapahtuman tavoitteena on myös lisätä yritysten ja organisaatioiden yhteistyötä, yhteisöllisyyttä, Kokemäen elinvoimaisuutta ja elävöittää Kokemäen kivijalkakauppaa.