Ladataan
Uutiset Elämänmeno Urheilu Puheenvuoro Näköislehti Eurovaalikone

Kaupallinen yhteistyö: Alma Media - Kuinka saada yrityksen oma ääni kuuluviin? – Yhden, tutun porilaisen myyjän kautta voit markkinoida tuotteita ja palveluja jopa 32 mediassa

Eikö sisältömarkkinointi ole kuin mitä tahansa itse tuotettua tai ostettua kerronnallista viestintää – vaikkapa kolumni? Kyllä. Mutta kuka löytää blogisi, postauksesi tai podcastisi? Huonointa sisältömarkkinointia on se, jota kukaan ei lue, kuuntele tai katso. Parasta sisältömarkkinointia on se, jota kohderyhmäsi oikein odottaa. Alma Median ammattimedioissa on sisällöillesi paitsi ammattituottajat myös valmiit yleisöt. – Almassa tehdään viikoittain 180 miljoonaa sivulatausta. Näistä kohtaamisista muodostuu dataa, jota mainostaja voi hyödyntää, kertoo myyntipäällikkö Janne Norri Alma Median toimipisteestä Porin Pohjoisrannasta. Sisältömarkkinoinnissa voit päästää ääneen yrityksesi huippuasiantuntijan, joka kertoo parhaat vinkit toimialan murroksessa menestymiseen. Vai haluatko antaa suoraan oman asiakkaasi todistaa tyytyväisyytensä tilaamiensa tuotteiden laatuun ja saatavuuteen? Tai ehkäpä olisi ajankohtaista viedä potentiaaliset uudet työntekijät videon avulla tehtaan porttien sisäpuolelle katsomaan yrityksesi vastuullista tuotantotapaa. – Kun yrityksen asiakas tai henkilökunta näkyy kuvissa, bisnes saa kasvot, Norri muistuttaa. Aina tavoitteellista ja mitattavaa Yhteen artikkeliin tai videoon ei kannata yrittää mahduttaa yrityksen koko historiikkia tai tuoterepertuaaria. Hyvä sisällön tarkistuslista on: kenelle artikkelit ja videot kulloinkin tehdään, mitä haluat saada aikaiseksi, mitä haluat jäävän lukijan tai katsojan mieleen päällimmäiseksi ja kuka sisällöissä on äänessä. Sisältömarkkinoinnin artikkelisi ja videosi julkaistaan Alma Median luotettavissa uutisympäristöissä esimerkiksi Satakunnan Kansan, Kauppalehden tai Tekniikka&Talouden verkkosivuilla, sovelluksissa ja painetuissa numeroissa. Kaupallisen yhteistyön merkintä erottaa sisällöt journalismista. Alman verkostossa on 9,5 miljoonaa profiloitua selainta, joille voidaan kohdentaa mainontaasi perustuen esimerkiksi sukupuoleen, ikään, ammattiasemaan ja kiinnostusalueisiin. Sisältömarkkinointia voidaan kohdentaa esimerkiksi pääkaupunkiseudun päättäjille tai pirkanmaalaisille yrittäjille mainostajan tavoitteen mukaan. Ja artikkelin lukeneille voidaan lisäksi näyttää taktista mainontaa. – Kampanjan jälkeen yritys saa selvää dataa siitä, moniko luki artikkelin tai katsoi videon ja kauanko kohderyhmä vietti aikaa sisältöjen parissa.     Alma Consumer: Satakunnan Kansa, Aamulehti, Sydän-Satakunta, Kankaanpään Seutu, Merikarvia-lehti, Valkeakosken Sanomat, Nokian Uutiset, KMV-lehti, Suur-Keuruu, Tyrvään Sanomat, Jämsän Seutu, Janakkalan Sanomat, Rannikkoseutu sekä Iltalehti, Kotikokki.net, Telkku.com, Rantapallo.fi, E-kontakti.fi ja Ikuisuus.fi Alma Talent: Talouselämä, Arvopaperi, Uusi Suomi, Kauppalehti Optio, Kauppalehti Fakta, Toimitilat Kauppalehti, Mikrobitti, Markkinointi&Mainonta, Tekniikka&Talous, Metallitekniikka, Tekniikan Historia, Tivi, Mediuutiset. Alma median kaikki tuotteet ja palvelut   Janne Norri , myyntipäällikkö 050 572 8197, janne.norri(a)almamedia.fi, LinkedIn