Kessoten kuljetuksia hoitavan yrityksen toimitusjohtaja: ”Kuljetuspalveluiden haasteiden ratkominen on meille tärkeää”

”Saamme tällä hetkellä vain muutaman asiakaspalautteen viikossa.”

Kirjoittaja toivoo jatkossakin palautetta yrityksen toiminnasta.

16.10.2021 16:00

Arja Harjunmaa kirjoitti kolumnissaan 14.10.2021 Kessoten kuljetuspalveluiden pilotista ja meidän toimintamme onnistumisesta pilotin toteutuksessa. Halusin vastata osittain oikeelliseenkin kritiikkiin.

Kessote uudistaa pilotin yhteydessä kuljetuspalvelun kokonaisuudessaan, ei pelkkää välityspalvelua. Pilotin tarkoituksena on nimenomaan kehittää Kessotelle ja sen asiakkaille parhaiten toimiva kuljetuspalvelun malli. Muutokset ottavat aina aikansa – myös silloin, kun kaikki sujuu hyvin. Asiakkaiden kannalta kaksi asiaa muuttui. Ensinnäkin kuljetuksen varataan keskitetysti FCG:n palvelukeskuksesta puhelimitse tai sovelluksella ja toiseksi asiakasta palvelevat tutun taksin sijaan kaikki Kessoten kilpailutuksessaan hyväksymät kuljetusyritykset. Hyväksyttyjen yritysten ajoneuvoja FCG välittää etusijajärjestyksen perusteella, eli edullisin asiakkaan tarpeisiin soveltuva ajoneuvo ensin.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Mainos

Luitko jo nämä?

Mainos