Kessoten mielipide kuljetuksista - Puheenvuoro - Sydän-Satakunta

Kessote vastaa kuljetuspalveluidensa arvosteluun: ”FCG:n vahvistaman tiedon mukaan puhelinpalvelu toimii tällä hetkellä hyvin ja ruuhkia ei ole”

Kirjoittajien mukaan kuntayhtymä pitää huolta, että muun muassa vammaispalvelulain mukaiset kuljetuspalvelut toteutuvat turvallisina ja laadukkaina.

Kirjoittajien mukaan ensimmäisten toimintaviikkojen aikana ilmenneet ongelmat on pääosin korjattu ja palvelu on asiakkaille parantunut. Kuvituskuva.

9.11. 5:00

Keski-Satakunnan sosiaali- ja terveydenhuollon ky vastaa mielipidekirjoitukseen välityskeskuksesta.

Kessote on uudistanut kuljetuspalveluiden järjestämistavan elokuusta alkaen kilpailuttamalla ajoneuvot sekä pilotoimalla kuljetusten välityskeskuspalvelua. Pilotointi toteutetaan yhteistyössä FCG Smart Transportation Oy:n kanssa 31. tammikuuta 2022 asti. Pilotoinnista saadun palautteen ja hyvien käytäntöjen perusteella Kessote on käynnistänyt välityskeskuspalvelun kilpailutuksen, mikä toteutetaan loppuvuoden 2021 aikana.

Mainos

Luitko jo nämä?

Mainos