Harjavallan brändiä esiteltiin torstaina – tavoitteena on saada uusia asukkaita ja seurata Rauman esimerkkiä, eli laskea veroja - Uutiset - Sydän-Satakunta

Harjavallan brändiä esiteltiin torstaina – tavoitteena on saada uusia asukkaita ja seurata Rauman esimerkkiä, eli laskea veroja

Kaupungin uudet verkkosivut avautuivat torstaina. Uusia Harjavalta-tuotteita tulee myyntiin perjantaina.

Brändi-ilta houkutteli Harjavalta-saliin paljon väkeä.

19.11. 5:00

Jos brändi ja brändityö ovat sitä, että yritys tai tässä tapauksessa kaupunki nostaa esille omia hyviä puoliaan, on Harjavallassa käännetty jokainen kivi.

Hyvä esimerkki siitä on Harjavalta-salissa järjestetty brändi-ilta, jossa esiteltiin kaupungin uutta brändiä ja sitä, miten sitä hyödynnetään. Kuvaavaa on, että illan musiikista vastanneiden Päivi Tuomen ja Risto Ojalammen ensimmäisen esityksen jälkeen kaiuttimista lähti soimaan Maj Karman Ukkonen.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Mainos

Luitko jo nämä?

Mainos