Junalipulla uimaan tai elokuviin – muun muassa tällaisia ideoita Harjavallan tuore markkinointi- ja viestintäsuunnittelija heittää ilmaan

Helena Urpulahti aloitti Harjavallassa maaliskuussa. Sitä ennen hän työskenteli Teollisuuden Voiman palveluksessa.

Helena Urpulahden kiinnostuksen Harjavaltaan herätti kaupungin uusi brändi. ”Ajattelin, että tämä on hieno mahdollisuus lähteä kehittämään Harjavallan markkinointia.”

20.4. 12:00

Harjavallan kaupungin tuore markkinointi- ja viestintäsuunnittelija Helena Urpulahti haluaa tuoda paikkakunnalle hyvää energiaa.

Kielikuva on varsin mielenkiintoinen, sillä edellisessä työssään, Teollisuuden Voima Oyj:n tiedottajana, hän ehti kokea yhden kansallisesti merkittävimmistä viimeaikaisista tapahtumista: Olkiluoto 3 käynnistyi ja alkoi tuottaa sähköä valtakunnan verkkoon.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Mainos

Luitko jo nämä?

Mainos