Asiakkaan hoito alkaa ensimmäisessä yhteydenotossa – näin uudistus on edennyt terveysasemalla, jossa iso osa hoitohenkilöstöstä vaihtui

Nakkilan terveysasemalla on otettu käyttöön uusi toimintamalli.

Jaana Saari, Tytti Vanha-Rauvola ja Pauliina Aalto aloittivat Kessoten palveluksessa tänä vuonna. He pitävät tärkeänä tiimiltä saatavaa tukea.

19.10. 9:00

Harjavallan terveyskeskuksessa puolitoista vuotta sitten käyttöön otettu uusi toimintamalli laajeni tämän vuoden keväällä myös Nakkilan terveysasemalle.

Käytännössä ensimmäistä kertaa terveysasemalle yhteyttä ottavalle asiakkaalle nimetään heti vastuuhenkilö, jonka tehtävänä on saattaa hoito loppuun asti. Tiedon vastuuhenkilöstä saa asiakaskontaktin aikana. Se lähetetään myös tekstiviestinä asiakkaan puhelimeen.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Mainos

Luitko jo nämä?

Mainos